"Szpital Powiatowy we Wrześni" spółka z o.o. w restrukturyzacji poszukuje pracownika na stanowisko Głównego Księgowego Spółki
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania:
Wymagania niezbędne:
- minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku głównego księgowego, zastępcy głównego księgowego lub na stanowisku kierowniczym związanym z rachunkowością i podatkami,
- wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, finansów lub rachunkowości,
- bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości, ustawy o działalności leczniczej oraz innych przepisów prawa niezbędnych do realizacji obowiązków na stanowisku,
- znajomość standardu rachunku kosztów u świadczeniodawców określonych przez Ministra Zdrowia,
- dobra organizacja pracy, samodzielność i zaangażowanie oraz dobra komunikacja z kontrahentami Szpitala,
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w podmiotach leczniczych.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność koordynowania i organizowania pracy w zespole,
- odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- zdolność analitycznego myślenia, planowania pracy własnej oraz określenia priorytetów,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Zakres obowiązków:
- zarządzanie obszarem finansów Spółki,
- nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości,
- prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz innymi przepisami spółek prawa handlowego,
- nadzór nad ewidencją :przychodów, kosztów, majątku , zasobów materiałowych, obrotów gotówkowych i bezgotówkowych i pozostałymi ewidencjami,
- monitorowanie i kontrola operacji księgowych,
- nadzór nad rozliczeniem kosztów działalności,
- kontrolowanie pod względem formalnym i rachunkowym zatwierdzanie dokumentów finansowo-księgowych będących podstawa do wystawienia polecenia zapłaty oraz sporządzanie przelewów,
- nadzór nad ewidencją środków trwałych, wyposażenia i majątku w użyczeniu, nadzór nad klasyfikacją zakupionego sprzętu i aparatury medycznej i sporządzonymi rocznymi planami amortyzacji,
- bieżące monitorowanie i kontrola rozliczeń z ZUS, US, pracownikami oraz podmiotami zewnętrznymi,
- terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych i statystycznych,
- sporządzanie wewnętrznej sprawozdawczości na potrzeby Zarządu i Rady Nadzorczej,
- sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych,
- współpraca z biegłym rewidentem, bankami, instytucjami finansowymi oraz organami podatkowymi,
- sporządzanie analiz finansowych,
- monitorowanie zmian prawa podatkowego i finansowego,
- inne wynikające z przepisów prawa,
- współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Szpitala w zakresie niezbędnym do wykonywania obowiązków na powierzonym stanowisku.
Oferujemy:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
- praca w doświadczonym zespole.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mailowy
Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że: Obowiązek informacyjny w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji w "Szpitalu Powiatowym we Wrześni" Sp. z o.o. w restrukturyzacji znajduje się na oficjalnej stronie internetowej szpitala w zakładce RODO. Prosimy o zapoznanie się z w/w dokumentem.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami